Hopp til innhold
Søk
Missing alt

Turklær med serviceavtale!

Bra for deg- bra for produktet- bra for naturen

BRA FOR DEG - BRA FOR PRODUKTET- BRA FOR NATUREN

Noe av det mest effektfulle vi kan gjøre for å handle mer bærekraftig, er å gå for varer som varer! Vi vil bidra til at turklærne du kjøper varer lengst mulig. Derfor gjør vi det nå enklere for deg å forlenge levetiden til produktene dine. Med vår nye serviceavtale får du tre servicer inkludert i prisen når du kjøper Rabot-plagg. Avtalen gjelder i fem år fra kjøpsdato.

Godt vedlikehold vil forlenge levetiden på plagget ditt, samtidig vil det se bedre ut og bevare sine tekniske egenskaper lenger.

Ut fra behov, gjør vi én av følgende servicer:

• Reparasjon av rift og hull

• Vask og re-impregnering

• Bytte av glidelåser og borrelåser

• Sjekk og utbedring av sveisinger/sømmer

Missing alt

Slik gjør du det


Om Rabot-plagget ditt får en selvforskyldt skade eller du synes de tekniske egenskapene er svekket*, er det kanskje på tide med en service.
Plagget kan leveres i din nærmeste Sport 1 butikk eller sendes direkte til Bergans.

På første service får produktet sin unike service-tag. Denne kan du skanne for å se servicehistorikken. Taggen vil også fungere som servicebevis på de resterende servicene og følge produktet videre. Om du f.eks. skulle selge plagget vil resterende servicer følge plagget.

* Rabot Serviceavtale dekker skader og/eller svekket funksjon som ikke kommer inn under ordinære reklamasjonsregler.