Hopp til innhold
Søk
Dekk 29 x 2.50 Maxxis Minion DHF EXO+ WT

Minion DHF - WideTrail
Det utlimative grepet for tørre og semi-tørre forhold. MaxxTerra. Trippel Compound gir samme grepet som du er vant til fra DH dekkene. Myke sideknaster sørger for kantgrep i svingene og harde midtknaster står for lav rullemotstand og god bremseeffekt. Fordekket er konstruert for lav rullemotstand og ekstremt sidegrep.


Minion DHF - WideTrail
Det utlimative grepet for tørre og semi-tørre forhold. MaxxTerra. Trippel Compound gir samme grepet som du er vant til fra DH dekkene. Myke sideknaster sørger for kantgrep i svingene og harde midtknaster står for lav rullemotstand og god bremseeffekt. Fordekket er konstruert for lav rullemotstand og ekstremt sidegrep.


De nye EXO+ innleggene beskytter sideveggene enda bedre mot rift og kutt og er laget for å kunne hamle opp med aggressiv stikjøring og Enduro uten å bli straffet med altfor mye vekt.
WT (Wide Trail) casing er optimalisert for bruk med felger på 30-40mm eller mer innvendig felgbredde.
TR (Tubeless Ready) betyr at dekket er utstyrt med den samme kanten som UST dekk har. Dermed sitter dekket godt på felgen mens man tjener på den lave vekten fra et vanlig dekk.


Minion DHF - WideTrail
Det utlimative grepet for tørre og semi-tørre forhold. MaxxTerra. Trippel Compound gir samme grepet som du er vant til fra DH dekkene. Myke sideknaster sørger for kantgrep i svingene og harde midtknaster står for lav rullemotstand og god bremseeffekt. Fordekket er konstruert for lav rullemotstand og ekstremt sidegrep.


Minion DHF - WideTrail
Det utlimative grepet for tørre og semi-tørre forhold. MaxxTerra. Trippel Compound gir samme grepet som du er vant til fra DH dekkene. Myke sideknaster sørger for kantgrep i svingene og harde midtknaster står for lav rullemotstand og god bremseeffekt. Fordekket er konstruert for lav rullemotstand og ekstremt sidegrep.


De nye EXO+ innleggene beskytter sideveggene enda bedre mot rift og kutt og er laget for å kunne hamle opp med aggressiv stikjøring og Enduro uten å bli straffet med altfor mye vekt.
WT (Wide Trail) casing er optimalisert for bruk med felger på 30-40mm eller mer innvendig felgbredde.
TR (Tubeless Ready) betyr at dekket er utstyrt med den samme kanten som UST dekk har. Dermed sitter dekket godt på felgen mens man tjener på den lave vekten fra et vanlig dekk.